2 dagar i soffan

Å INGA filmer hemma.. !!
Jag har kollat på alla som jag hade, och som var nåt att se.


I Helgen kollade jag o Leffeman på "Sunes Jul".. ;o) Ett måste varje Jul, fast denna gången var det mer givande med sällskap i soffan ! ;o)

Nåväl. Jag jobbade hela Måndagen fast jag kände mig kass. Men Tisdag o Onsdag stannade jag hemma. Ont i armlederna, vristerna och höfterna.
Märkligt.

Idag e jag uppe och studsar igen, och jobbar så fingrarna glöder. Massor som ska göras.



Ikväll ska jag eventuellt ta mig till ett "MusicQuiz" på ett uteställe här i stan efter jobbet, för att se hur det funkar IRL. Jag ska köra det på Bellas i Januari sen. Det är after work egentligen, så EN öl får man kanske suga i sig för att ha nåt i handen. SEN e det bra.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0