It was me..





5 januari
Drängarna

Drängarna är en svensk musikgrupp (rockmusik/dansmusik). Gruppen grundades 1995 i Alingsås.

"Vill du bli min fru" blev en stor succé 1995. Denna singel sålde cirka 35 000 exemplar och albumet "I afton logdans" sålde cirka 100 000. Andra låtar som Drängarna är kända med är bland annat: Kung över ängarna, Du käre lille snickerbo, Jösses flicka lilla och Kom och ta mig. 2011 släppte de ett nytt album, "Allt är som förut".



utdrag från hemsidan Bellas Place, och jag känner mig så STOLT över att det är JAG som bokat in dom ! hihihiiiii.
Är man inte intresserad av sånt så kan jag förstå att man inte fattar vad det är som e så kul med det. Det är en slags försäljning kan man säga, så ni som är säljare förstår säääket om jag säger att detta är samma feeling som ett RIKTIGT stor-sälj !

Nåt man jobbat med under en längre tid, håvat, och sen känt linan dra iväääg, och sen hååvat in igeeen... bara för att sen vara heeelt överens och äntligen få skriva:

SPIKAT !


:oD












.













.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0