Julfest i Krstd,Växjö o tillbaks.





Tänkte försöka sammanfatta min helg som varit. Jag märker att ni e in och kollar efter det :o)

Fredag, var det Julmiddag hos chefen som jag skrev om innan.



HUR mycket käk som helst. Vi föll nästan i koma, och jag avslutade kvällen  tidigt och åkte hem, mätt och glad. Vi skrattade konstant i flera timmar !
Nästa dag, i Lördags då,  tog jag bilen och styra kosan till Mr L och hojfest.



Hedersgästen Gibson här på bild. Det blev en mycket lyckad fest, med liveband å allt.




Killarna som spelade var från Sölvesborg och kallar sig för "Black Hats"
Å huuuj vad det svirades..




Sen känner jag att tiden inte finns för att blogga just nu.. Hinner inte slå upp Aftonbladet här på jobbet ens en gång. Så i skrivande stund KÄNNS det som jag tar Jullov från bloggen nån vecka. Händer det nåt jätteskojsigt så blir det ett inlägg.. men tills helgerna e över..





önskar jag er en riktigt GOD JUL, folks  !






.

Kommentarer
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

härlig du e mor:D

2011-12-15 @ 08:23:10
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0