Min uppgift: Leverpastej

Idag var det Fredag.. igen ! Jösses vad snabbt veckan gått. I morgon är det Julfest på schemat.
Vi är ett 20-tal polers som ska till Plätten och Johnny.


Crazy Plätten til hööööger i bild.



Var och en har fått i uppgift att ta med sig olika sorters Jul-käk. Och då e det ju som så.. att jag är ensam Norrlänning på festen, och därför får jag ta med sånt som jag annars skulle saknat på Julbordet.


  • Leverpastej
  • Mimosa sallad
  • Hårt tunnbröd
  • Hovmästarsås

-Leverpastej ?! (utbrast Plätten) Ska man ha det med ? Vad äter man det till ?
- Det äter man ju med det andra.. köttbullarna och potatisen tex.
-poTATIS !!??? Äter ni POTATIS på Julbordet ???

hahaha..
Såna e vi Norrlänningar :o)




Åsså ska vi ha en liten Julklapp med oss också :o)
Antar att det se ut som nåt i denna stilen.




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0