Drängarna till lilla Bromölla !

Men kan ni fatta att jag lyckats boka in mitt All time favorite band EVER....



D.R.Ä.N.G.A.R.N.A

Tjo fadderittan Leeeeej !


Dom gästar Bellas Place i Januari 2012, och fortare än man blinkar så är man där.
För mig betyder dom lika mycket (jag e gammal o gammaldags, jag veeet) som en annan som lyckas få en biljett till Ac/Dc eller nåt.

Dessa spelar jag så fort jag är glad. Eller VILL bli glad. Bättre partyhöjare får man leta efter, i alla fall i MIN värld.

Smaken e som baken, men vet att många med mig gillar dessa. Man bliiiir ju bara så GLAD av dom !

Å nu ska jag dessutom ta emot dom när dom anländer, kanske visa killarna till sina rum osv.



Heeelt galet ! Och heeelt galen ser jag ut med när jag bara tänker på detta.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjohoooooooo!!!

2011-11-16 @ 09:46:55
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0