hallo Tomten.."MONSTER" vill jag ha !

Detta är ingen roman. Allt i boken är sant !

Morgon tv intervjuade Michael Dahle´n som skrev denna bok nyligen. Det gick så långt för honom att han till slut fick egna helt sinnesjuka tankar om saker han ville göra med sina nära och kära. Nämligen mörda ! Han klarade inte av att ta upp fler fall än dessa rent psykiskt.

Denna boken handlar i detalj om mördare som begått vansinnes mord på olika sätt. Författaren har själv intervjuat mördarna..

Jag måste bara ha denna boken, Tomten.. snälla.
Om du klickar här kan du läsa precis allt om hur boken kom till, press utlåtanden mm.



Ladda hem första kapitlet av boken gratis HÄR


Japp.

Kommentarer
Postat av: Zillapilla

Ohhh du...ja älskar att du börjat blogga igen e ju så kul o läsa särskilt nu på hösten o vintern....skrattar ihjäl mig ibland...ja ska me ta tag i mitt igen....snart! You go girl!!!! :)

2011-11-14 @ 11:18:09
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0