$ i potten !


Jag körde ju på Atkins ett tag innan, om ni ,minns ? Och jag tappade 6 kg innan jag lessnade. Denna gången ska jag planera maten i förväg lite bättre. Det är nog en bidragande faktor till att jag inte fortsatte, eller att dom små farliga mellanmålen infann sig pga dålig planering.


Tävling:

Vågen är på plats inne hos chefen
Jag har förberett mig psykiskt i 2 veckor nu.
Mia jobbar med planen

Dom som är sugna på detta här på jobbet är med i tävlingen, som går ut på att tappa vikt på rätt sätt, äta rätt, röra på sig och må bra, och därmed minska sjukfrånvaron på jobbet med. Det ena ger det andra :o)

Vi ska väga in oss 1 ggn/vecka.


Det ska bli så skoj ! Och det behövs..

Jag är trött..ligger bara på soffan efter jobbet.
Har med mig mat TILL jobbet så jag rör inte på mig ens på lunchen. Men nu går vi ju mot ljusa tider med och det är härligt att vara ute igen.

Planerar att promenera och cykla till att börja med., och minska på bröd och anra kolhydrater. Ingen läsk. KANSKE unna mig nåt på Lördagar. Ha nåt att se fram emot..liksom.

Och det bästa med detta är att vi väger in oss hos chefen...inför alla andra. Vill jag stå där med skammen !? Näää...knappast.




Den som tappat mest i % vinner tävlingen=$-potten.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0