T.O.M.T... eller kanske inte




Jag har tappat gnistan att blogga...IIIGEN ! :-(
Och jag tycker själv att det är tråkigt. Och när man tappar gnistan så känns det som man verkligen inte har någonting att skriva om, vilket man visst har, men man hittar inte det bara.. hur man än försöker. Och det e grejjen med: Man tänker för mycket på vad man ska blogga om istället för att bara låta det komma av sig självt.

Så blir det lätt.. jobbigare för varje dag som går, och man snor in sig i ett skatbo.


Dagarna går.. jag gör absolut ingenting mer än jobbar och kommer hem för att ligga i soffan tills läggdags. Skiiit tråkig period detta.
Mycket bök och stök på jobbet med, så man bara flyter med... man bara är.
Bök med mitt andra jobb  med. Där vet jag varken ut eller in.



Ja du ser ju hur min vardag ser ut för tillfället. inte mycket att blogga om, eller hur ?

Hmmm.... tänker.... jag VILL ju komma igång med detta. vardagen ÄR mycket mer, men.. hahahaha.
Galet detta !


****************

Jooo, jag och barnen ska ta en välbehövlig minisemester i Mars tänkte vi. KOLLA, jag hittade nåt att skriva om.  Muhahaaaa. !

En 36 timmars kryssning blir det. Men SPA å fin hytt å hela fadderallan.



DET behöver vi alla 3, av olika anledningar. Så snart bliré Sjörövarfabbe för hela slanten :oD





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0