Då vare´dags

 
 
 
1 timma kvar på jobbet. Jag har tagit semester i morgon. Tänkte jag skulle försöka städa undan lite innan jag ska opereras, för sen lär det väl stå stilla gällande städningen ett tag.
Det är bara i morgon kvar..sen e det dags.
 
Sen har jag ingen aning om hur länge jag blir sjukskriven. Minimum 3 veckor sa dom när man har stillasittande jobb. Hoppas inte det blir längre i alla fall det pallar man ju inte. Bara sitta hemma och uggla. Men jag ska inte gå tillbaka innan rekommenderat iaf, jag gick tillbaka på jobbet alldeles för tidigt när ledbandet small i knät. Då var jag tillbaka efter 4 dagar bara, fast läkaren rek 2 veckor. Det märks.. jag har fortfarande ont. Varenda eviga dag. Inte kul att ha ont i båda spirorna nu då :-(
 
Men allt går..och jag uppdaterar via mobilen hemifrån sen.
 
 
Take Care, folks !
 
 
 
 
.
.

Kommentarer
Postat av: Haffe

Svikare...Jag hade skitit i operationen för din skull...

2012-09-11 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0