Sångerska igen !

 
 
 
Hello folks !
 
Nu är jag tillbaka på banan igen, för ett tag i alla fall. Jag har 1,5 veckor kvar på semestern. Men nu ska jag jobba i 1vecka drygt först.
 
Men VILKA härliga veckor jag haft !

Jag har campat i stuga med Dottern Diana, och mitt lilla barnbarn.

Jag har vänt på dygnet

Jag har köpt mitt ett dragspel

Jag har varit ute och sjungit 2 helger på raken.

 

 
Ja det var ju en historia för sig ju. Jag blev rekommenderad av kapellmästaren i det band jag fungerat som inhoppare i, då denna killen ringer och frågar om han vet någon sångerska som är ledig som han kan kontakta angående sång i deras dansband.
Å vips så står jag schen fortare än ögat blinkar !
 
Fy FANKEN vad det är skoj.
 
Dom heter Romeleband och utgår från Lund. Här kan du se vår hemsida, och läsa lite om oss !
 
 
 
 
..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0