Hanna W Tävling !




Allas vår "blogg-Hanna" / "BB-Hanna" har en fräsig tävling på sin blogg, som jag valde att vara med i.
Klicka på länken: Marc By Marc väska !




Hon lottar ut en Marc By Marc väska i en tävling. Var med du med vet ja !






Inte min stil, för jag är silver brud, men den är i Dianas stil, så jag skrev så här på Hannas blogg:


Hej Hanna. Jag heter Katti, även "känd" som Robinson-Katti då jag var med i Robinson -2005. Jag hoppas att jag kommer vinna din snygga väska. Sen i min tur kommer jag ge den som gåva till min dotter som precis blivit singel med sin underbara lilla tös. Hon behöver få lite guldkant på vardagen, och denna väskan skulle VERKLIGEN förgylla för henne ! :-)

Jag lägger ut ditt inlägg på min blogg med, och håller tummen.

Ps. Läser din blogg varje dag, ja flera ggr om dan faktiskt. Hihi Ds.

Kram







.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0