Med hälsning från Listerlandet




På tal om bilar, å kommer jag osökt att tänka å en kille som jag träffade i sällskapet i lördags.Han såg hyfsad ut, jättefina ögon, charmigt leende osv....OCH, han var bilmekaniker !! -ahAAAA !!!!! tänkte jag såg min chans..,

Men när vi började prata och han hade en "Kalle Westerberg-mobil *för er som inte vet vad det är, så e det en NOKIA Anno 1973* , han visste inte vad varken Spotify eller Fejan var för nåt.. njaa... tror jag hellre har en trasig bil då. Mina barn är stora med. Vill inte ha ett till.

Muhaahaaa....kan det haft att göra med att han var från Lister?



Han var rätt patetisk faktiskt. Han "tappade" örhänget, så jag var tvungen att hjälpa honom på med det. Då passade han på att ge mig en kram.

Sen i taxin stannade jag o Malin på Bellas, och han åkte vidare till Sbg för att gå på Rundella. (Han blev sur med för det men men).
1 timma senare dök han upp på Bellas. Han bara ploppade upp i soffan där vi satt. Så säger han:

-Oj, nu har det blivit mycket taxiåkande för mig. Det kostade mycket pengar..
-Jahaa.. jo så e det, svarade vi i kör.
-Ja man skulle ju haft nånstans att sova ööver här i Bromölla..
-.............................................
Sen kläcker han ur sig:
-Sååå.. vi kanske kunde bli KK ikväll ??!!
-Nä vet du VAD säger jag. SÅ funkar inte jag !

Puckad jävla karl alltså..




..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0