Nöjen.com

Min helg.

Fredagen åkte jag hemifrån kl 07:00, och var hemma kl 19:00, ett tolvtimmars.. Vissa Fredagar jobbar vi till 18, och i Fredags var det min tur.

Så den kvällen var jag totalt färdig, och somnade runt 23 tiden.

Lördag hade jag en massa spring i kroppen, och en snabb inlevelse om att man kanske skulle kört lite Zumba infann sig, dock var den borta när jag varit ut i köket och vänt.
jaja...
Lite pilsner och gott sällskap iaf blev det :-). En runda till Bellas med, som inte hade nåt folk alls. Kanske 60 pers. Så är det på Bellas när inte JAG bokat bandet.. hahahha. På LÖRDAG e det minsann jag som bokat bandet, och då blir det annat ljud i skällan. Då står PLAYTONES på chen ! Tjosan !



Länge sen man var på Mc-hak med förresten. Fick en liten inbjudan av en snubbe i CCS om nästa månad. Kanske man drar upp... why not !?







.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0