En flodhäst i rummet !




Chake it, chake it.. yeeeah...

Gulliga Lottas kompis har tagit hem   till mig. Skivan har legat på micron sen i Fredags, och jag har gått och kastat getögon på den sen i Söndags.

Så igår var det dags. IN med skivan.. NER med persiennerna, LÅS dörren, UNDAN med bordet, åsså var jag igång !

1 svettig timma senare var introduktionen färdig. Nu har jag gått igenom alla olika steg (det var en hel del kan jag säga). Inte trodde jag att man använde armarna så mycket. Och fatta att det är inte i överarmarna jag har träningsvärk idag, utan i UNDERARMARNA ! ...ja å sen i vaderna med.
Men underarmarna va ?? :oD

Sikken tur att ingen såg mig, för jag kände mig som en flodhäst som stampade runt, och såg säkert UT som en sån också. Men det e tur att man har rytmen i blodet iaf, för har man inte det, så e nog detta Jäääävligt svårt kan jag säga.


Hade mycket väääl kunnat vara jag på bilden


Men jag SÄGER karlar, hur vig och flink jag kommer i bli i höfterna sen då ! Jösses vad man rullar å chajjkar å har sej i programmet. Hahaha hahahahaaa





.

Kommentarer
Postat av: Anouk

hahahahaha du e för skön. heja dig

2012-03-06 @ 11:00:24
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0