Jävla toffel !



Jo, jag vill ta upp detta med dessa x nya partners i detta faller kvinnor.


Jag har ett x, vars nya kvinna inte ens accepterar att jag får NÄMNA honom i inlägg eller taggar alls. Han blir RASANDE om jag taggar ett roligt inlägg eller en filmsnutt, eller frågar han nåt om SRF för det blir ett jävla liv då, som han säger (??????) Och HAN e minst lika jävla mesig ! Han skulle aldrig våga säga till henne att han ska till mig på kaffe eller nåt. Ändå är han och jag vänner sen MASSOR av år tillbaka.

Å det allra VÄRSTA av detta, är att han ACCEPTERAR det !!!!



Hur fan kan man vara så jäävla mesig alltså. Å framför allt när man har en käring som långt ifrån håller sig på mattan. Jag blir ursinnig på sånt.

Nej, den karl jag träffar som INTE kan ta att mitt x är min bästa vän... han pekar jag på dörren åt och säger: -DÄR har snickarn gjort dörren. USE IT !!


PUNKT SLUT ! faaan vad jag blir upprörd nu här. Jag känner hur blodet rusar i kroppen. Mesiga jävla karljävlar säger jag bara.



Tack.





Kommentarer
Postat av: Zilla

Haha men lägg av! De visste hon ju innan de blev tillsammans att ni är jättebra vänner och umgås mycket? Va e de som e så farligt med att tagga o sånt dära sen då..jisses amalia! :)

2012-05-10 @ 14:27:35
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0