Jag utmanar Fitne´the:t


Så var det de där med The´:t som jag dricker sen någon vecka tillbaka.


Som ska vara ett smal-the´ !

Och vet ni att det funkar !
Jag utmanade det som fan, genom att bara dricka det, och leva precis så onyttigt som jag normalt gör. Mao, jag började INTE träna eller promenera. Jag ÅT pizza på helgerna, och jag käkade bröd som vanligt. Åsså lite godis ibland.. ja du vet.

Och efter 1 v hade jag tappar 2,5 cm runt midjan !

Hur kan detta komma sig då?
Ja fråga inte mig. Det ska enligt folkmun rensa ut allt fett och alla slagg produkter ur kroppen. Innehåller alla vitaminer och sånt med.

Man dricker 1 kopp the´varje kväll innan läggdags. Det ska ligga och dra i koppen i 20 minuter. Första kvällen kände jag ett light illa mående, men det var bara första gången.

Varning för bajs prat:
Vart tar det vägen då ? Jo du bajsar ut det. Du bajsar.... som FAN kan jag säga. Hahahaha
Som mest har jag varit på toa 9 ggr på en och samma dag. hahaha. Men det är helt normal konsistens, så man hinner dit i lugn och ro.

DOCK vet jag att det inte funkar lika bra för alla. Finns dom som inte kan lämna huset. Så jag har tur tror jag.

Men det är verkligen värt att prova. Det känns som du har en korsett hårt åtspänd under huden på maggen. Och du får verkligen ut allt fett innan det hinner gotta ner sig.



Allt detta till det otroligt häftiga priset om 35 :-/förpackning om 20 påsar.

TRY it, You´ll like it !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0