?(%%##"&¤(?(=??"#"¤"&



Å nu funkar inte telefonen i datorn så jag kan inte föra över foton ! Det var ju självaste #¤¤&%"%... snyft.

Jag som hade så fina foton på punkterings-historien.



Snart e det Påsk, och jag har inga som HELST planer. Lär inte bli allt för mycket iaf, då plånboken dammat igen redan (så gott som), efter bilhistorien. Tog ju ett förskott förra månaden så....5000 pix till ingenting. 5000 pix mindre då lönen kom. Det var jag väl medveten om, men stöööör mig att bilhelvetet var trasigt.. annars hade det ju känts mycket bättre, eller hur ?

Verkar som Diana åker till Huvudstaden över påsk. Hon är barnledig denna veckan, så Why not ! Bara att dra iväg.. hade fasen jag med gjort. Emma, kollegan ska upp och dom bilar-så resan hade varit "billig" upp. Hade kunnat åka upp till Coola Jonna, men nu säger som sagt ekonomin ifrån.  Vädret ska vara kallt, annars hade man ju kunnat grilla å sånt. Men gud så deppigt detta inlägg blev ?

Det är inte så.. jag e inte bitter. hahahaha. Nej jag e faktiskt glad :-). ..





Tills nästa gång. Take care. Kyss !

     



.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch ja de e trist med bilen. Får väl bjuda in dig på middag nån gång innan jag flyttar. =)

2012-04-04 @ 13:08:55
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: Zilla

Fy va trist de med bilen :( Och välkommen tillbaks föresten ha kollat varendaste dag men inget nytt från lilla fröken kaddi :)

2012-04-04 @ 13:38:21
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0