Under kniven nästa !




SÅ!

Nu har jag varit hos läkaren med foten. Följande skall åtgärdas inom 4-5 veckor:

Hallus valgus (på utsidan foten, strax nedanför stortån typ) skall sågas av så foten blir rakare.
x antal tår (minns inte om det var 2 eller 3) skall stelopereras, och ett stift skall sättas in i dom.
Lika många senor skall kapas ovanpå fortbladet.




Jorå såatteh.....tur man sover säger jag bara ! Jag är inte rädd för själva operationen, det är sååå skönt att somna in tycker jag. När man känner vitlökssmaken o bara försvinner.. å få bli ompysslad på lassarettet efteråt.

Vad jag DÄREMOT är LIVRÄDD för att Rocken skall bli lidande. Men om jag så ska stappla dit med kryckor så SKAAAA jag dit !!






.


Kommentarer
Postat av: Zilla

Oh fy fan!!! Ja tacka gudarna för att du sover de där såg INTE mysigt ut...men skönt sen när de e över så du slipper ha ont...Du de e bara + i kanten o va skadad i fötterna på srf, då kan du ju utnyttja att åka där bak på Mats fyrhjuling överallt dit du ska!! HAHAHHA :D

2012-04-19 @ 12:38:00
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0