SHIIIIT !!!.. vad ska vi VARA i år ??!!

Tänk att varje år efter rocken e över, är man ju så FETT less.. så säger man att "detta var sista året jag tältade". Man är trött, skakis, smutsig, vill inte se åt en öl på månader *host-host*. Bilen är full av grejer hem som man egentligen bara ville kasta och lämna bakom sig. Skitiga kläder blandat med rent. Stereon, batterier, kablar, party-stuff som piratflaggor och metspö, nål o tråd (tar jättestor plats), våtservetter, silvertejp, karamellfärg, crazykläder.



Fan vad jobbigt det är att packa ner allt...



Vårservetterna e ju en historia för sig med. hahaha. Jag hamnade visst i tidningen angående just dom förra året:



 SHIIIIT !!!.. vad ska vi VARA i år ??!! Juste DENNA grejen brukar vi vara ute med och planera i goood tid innan. Jag har inte gjort ett skiit där !
Vi brukar ju klä ut oss en av dagarna. Här har ni lite foton från föregående år:




För att inte tala om TÄLTEN !? Jag förstår verkligen varför massor av folk bara lämnar skiten. Det gjorde vi med förra året. Jag hade 4 tält dit.. 0 tält hem.



Ååh.. vad härligt att slippa...
Inte fullt så härligt när jag NU inser, att jag måste köpa NYA tält till i år. Kom på det i helgen :-(.

Mem FAAAAN vad jag längtar nuuu ! Jag ska jobba i år med (as usual), tyvärr inte med Zillis som väntar utökning i familjen. I år blir det jobba med Bamse och Dennis.  Men det blir att gå vakt, samma som förra året. BRAAA tider med. Jobbar bara Ons-Tor, sen e jag ledig resten av festivalen. Hehe.
Man vill ju ha bandet liksom.




Titta bara vad brun å fin man e !!... killarna bara SVÄRMADE  runt oss förra året ;-).

  
Bandet...


Även om jag inte e inne så där överdrivet mycket. E ju fan roligare på campingen. Allt folk. Alla e glada. tror fasen aldrig jag sett ett slagsmål på 10 år. Å alla e så glada.... å alla e så glada.......... å alla e så GLADA !







Morsning/Korsning, folks.




Kommentarer
Postat av: Zilla

Ohhhhhhhhhhhhhh ja vill med e jätte avundsjuk!! ;( Ja får längta efter nästa år istället för då ska ja bannemig dit o sova MINST en dag ialf...superbra tider ni fått med!! Kan du passa på o ragga på "Anders" HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ja ÄLSKAR de :D Fast när rocken väl är kommer jag nog inte alls va så sugen eftersom då kan ja typ ploppa ut när som hellst :)

2012-04-04 @ 15:20:10
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0