Sommargenomgång

 
 
I´m back
På riktigt nu..igen.
 
Sommaren har varit helt galet rolig. Det har hänt MASSOR  känner jag nu när jag sätter mig för att försöka sammanfatta den.
 
Försöker komma ihåg mitt senaste inlägg... JUST ja, dragspels historien !
Det slutade gott till slut, det tog tid att få hem spelet, och snurrigare gubbe får man leta efter, men det kom.
 
 
Och jag övar varje dag. 1-4 timmar. 4 timmar lär det inte bli nu när man börjat jobba igen, men det är så KUL att spela, och min första lektion fick jag hos Alex. Hon lärde mig grunderna som jag står på idag. Och jag lovar att jag ska bjuda på ett filmklipp när jag behärskar det så jag e nöjd. Lovat Leffe "Pärleporten". Haha
 
Eddie Nilsson
 
Måste ju bara nämna detta med. Jösses sikket röj det blev, igen. Andra  gången han gästar Bellas Place nu, och lika stor succe´ även denna gång.
 
Han ser precis lika crazy ut som han är.
 
 
Romeleband
 
Varit ute och spelat med grabbarna i sommar, å de blir bara bättre å bättre.
 
 
 
Förtiotio år
 
Ja det har jag hunnit med åxå. Hade ju som sagt värsta ångesten inför detta, men nu e det lugnt igen (tror jag)
;-)
Jag blev uppvaktad på alla TÄNKBARA sätt. Ja ni vet säkert. Ni var ju med. hihihi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tattoo
 
 
Så gjorde jag en tatuering till ära av mina barn.
 
Fin va ?!
 
 
Pust.. nu har jag uppdaterat sommaren. Kommer nog mer snart.
 
 
CU !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0