Gulle-Steffi :o)





Steffi
om
Beviken som FAN !:
Hey, deppa inte Katti, du har säkert gått ner men kanske druckit mer vatten/kaffe innan du ställde dig på vågen denna gången? Eller inte varit på toa :) Så enkelt kan de va, att man har annat som väger upp det du egentligen gått ner.. Tänk chocken du slår till med nästa vecka istället ;) DU är duktig! Kram




Sötaste Steffi-gumman :-). Tack gulliga du...Jag tror jag och chefen hittat orsakerna till detta.

1. Svullo-tiden är på antågande, ni vet innan röda veckan. (inte för att jag har nån sån längre, men symtomen består)

2. I Appen jag använder skriver man ju in vad man äter, och jag ska käka högst 1.500 kcal/dag för att gå ner 1 kg/vecka. DET har jag följt.. MEN sen har jag ju även skrivit in när jag motionerat i appen. Och om jag förbränt 360 kcal, så dras det AV automatiskt i kcal-skalan på matintag. Det resulterar i att det sett ut som att jag haft "tillgodo" dom kcal ju. Och då har man ätit lite till..



Svårt förklara. E ni med ? Det är jättelätt att bli lurad av detta. Chefen hade gjort samma tabbe själv, berättade hon.

Så.. bara Back on Track igen. Nya friska tag !

Nästa vecka ska jag faktiskt INTE väga in mig på Fredagen, det sa jag redan innan jag gick upp på v¨ågen. Bara för att jag samlar på mig vätska och sväller som fan innan röda veckan som sagt.






Snörvlar till mig ordentligt här på jobbet i eftermiddag, kan jag säga. Så får se om man håller sig på benen i helgen.




Ha det bäst, folks.


Kommentarer
Postat av: Steffi

Tack vännen! Tycker du är superduktig!! Låt inte vågen påverka mer än när det är positivt, lättare sagt än gjort, men var stolt över de du gör, inte de du inte gjort ;) Kram

2012-03-01 @ 12:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0