Mammografin gav -360 kcal





Fyyy fan.

Idag stod Mammografi på schemat :-O
Jiiises... fast det behövs, för det är alldeles för länge sen jag var på det sist. Det gick så bra såå, och gjorde inte alls ont.

Himla tur att man inte e karl, så man hade fått gå på PAPPografi istället !



Hur som helst, så promenerade jag till lasarettet och tillbaka. Allt som allt blev det 4,76 km. Nästan en halvmil ju. TJOSAN vad det går.

Igår missade jag att ta ut min lunch, och blev förbannad för att jag inte kunde gå ut å motionera. HAHA. Å ve du vad MER !? Det har gått så långt, att jag funderar på att köpa mig en VÅG !!... En VÅG-JAAAG !! Jösses så det kan vända.
Nu är det bara i morgon kvar, sen e det dags för invägning. I´m longing :o)




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0