Öva sång och dragspel

 
 
Usch sikket väder va ?
Men i och för sig gör det inget att det regnar när jag ändå jobbar nu. Har ju haft en jäkla tur med vädret då jag var ledig. Blev brun som attan. Så pass att folk undrar om jag varit utomlands. Men Sweden Rock och minisemestern i Karlskrona gjorde susen.
 
 
Jag hade önskat att det var spelning i helgen med, men nu får jag längta lite innan det e dags igen. Vilket i och för sig är bra, så jag hinner öva in fler låtar och på input:en på dom vi redan kör.
 
 
Lite osäker på vissa.
 
i DAG e jag trött som en gnu kan jag lova. Det kommer från natten till igår, då jag bara sov 1,5 timmar. Känns som kroppen inte riktigt e med mig. Utomjordisk känsla. (hur nu DET känns)
 
Å så hade jag ju beställt mig ett redigt "Klaver" med. Det är ett Hagströms-spel, ett Walter Special. Ett sånt som gubbarna i Larz Kristerz har:
 
 
Å jösses vad jag ska fila på det. Jag ska bli en hejjare ! Vänta ni bara :o)
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta mig lite kycklilngsallad här, och ringa lite samtal innan lunchen e slut.
 
 
 
Toodles, folks.
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0