Underbara läkare !



Idag var det dags för återbesök hos läkaren. Jag snyggade till mig lite extra och rakade benen, för läkaren jag var hos sist var rätt porrig och flörtade nog lite med mig. Så var det en kvinna idag ! En FINSK kvinna dessutom.. å inte det minsta snygg.
Jag får ju säga att finska e fult som fasen. Och om så VÄRLDENS snyggaste karl skulle dyka upp och vilja gifta sig, så förstör han ju hela frieriet i och med att han öppnar munnen..

Nåväl. rakade benen helt i onödan.. men hon var himla trevlig och hon hade glädjande besked med.
 


Knät läker helt efter deras "kalkyl" och den klumpiga skenan kan jag kasta sa hon. (Erkände för henne att jag inte haft det monstret på mig som jag skulle, men hon skrattade och sa att det hade inte hon heller haft)

Jag får också börja promenera och cykla igen.

Jaaa vad skönt det ska bli att få röra på sig igen. Å jag som satte ner stavarna i förrådet i förrgår. 


 Nu får jag hämta upp dom igen. Nice ! Jag skymtar dom i bakgrunden där på bilden..


Ikväll

Ikväll ska jag dricka pilsner med min bästa vän som jag fått "tillbaka" efter en tids ofrivillig frånvaro. Det blir gott i sola´. Kanske en päronvodka slinker ner också.

Så, till nästa gång, folks..


Take Care !




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0