Face the fact, old lady.



Ja då är man tillbaka i verkligheten igen. Är så less precis efter varje år (samma sak jämt) men har haft det GÖTT som tusan. det är vekligen semester med Rocken.

Den såg ut så här i år:

Fredag-Lördag: Satte upp tältet. 1:a övernattningen, mest bara för att jag kunde. Då var det bara vi som kommit på plats.



Tis: Ankomst. FEST !
Ons: Jobb-Parkeringsvakt 18:00-24:00
To: Jobb igen, 06:00-18:00, sen FEST !
Fre:FEST !
:FEST !.. halva dan. Åkte till Diana på kvällen. Såå less.
Sön: Tillbaka ut på morgonen och packade ihop. Hemfärd.
Mån: Ledig
Idag: Tillbaka på jobbet igen.



Vädret:

Inte det bästa, men absolut inte det sämsta vädret heller. Skulle säga att det var ett mitt-emellan-år i år. Både regn, blåst och sol. Så på det stora hela får man vara nöjd.

Kallt har det vart iaf, det e säkert. Och emellanåt skakade jag tänder. 

Ska tillägga att Fredagen tillbringade jag halva natten i BILEN, då jag frös som en idiot.



Parkeringsvakt 2011 resp 2012. Ni ser ju skillnaden när det gäller klädseln, eller hur ?!

Ja ni märker vad gnällig jag blivit. För 5 år sen hade jag bara spottat i nävarna och somnat om i kylan. Åldern TAR ut sin rätt. Jag orkar inte alls på samma sätt som innan, varken festa eller tälta.

FACE THE FACT, old lady !




En bråkdel av vårt glada gäng !


Träffat på både gamla och nya "rockers" och vårt camp fyllde snabbt på med nytt härligt folk istället för dom som fallit bort från förra året.

Tja, det var en kort sammanfattning av årets festival. Jag är totalt slutkörd i kroppen. Känns som jag blivit överkörd av en ångvält. Jag hade behövt ledigt MINST denna veckan ut, men nu är det bara ta tag i livet igen.

Snart e det ju midsommar å då får vi förhoppningsvis lite extra ledigt.







Over & out, (gäsp)




.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0