Skrot !



Igår morse sa chefen:
-Gåhem-tävling idag, Katti. Bokar du 3 så får du gå hem med full betalning.
-Åååkey, då slutar jag alltså kl 10 idag !
-Shuuure...

Klockan 10:00 PIP, tog jag av mig mitt headset och gick hem. Det var sannerligen gott. Behövligt.

Vilade middag.. i nästan 2 timmar. Så idag e jag NÄSTAN männska igen :o)
Sen började jag leta efter ett viktigt papper i mitt skrotskåp. Du vet det skåpet som nog alla har där hemma. som ser för JÄÄVLIGT ut.


Inte mitt, men såg typ likadant ut.


Jag FATTAR inte hur man kan samla på sig så himla mycket skräp, och det kändes jobbigt att ta tag i det. Men med en liten det sista i flaskan Dooleys och lite musik gick det faktiskt rätt bra.

Just ja. My kom över på kaffe med. Vi satt ute i det gröna och planerade sommaren.. Helge å Festivalen och Svedala Rock.
Tja.... inte helt omöjligt.




Så en himla bra dag mao.




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0