SRF here I come !



Tänkte först jobba Måndag med i nästa vecka, men Näää.. jag är ju inte på jobbet i sinnet ändå, så jag tog ledigt Måndag.
Så nu, folks, har jag dryga 2 timmar kvar innan jag har S.E.M.E.S.T.E.R !!!

Å jag vill till rocken NUUUU.. men jag måste hejda mig. Jag vet hur less jag brukar vara på Lördagkvällen, å då har jag kommit ut på Onsdagen. haha. I år blir det ju Tisdag redan, eftersom jag jobbar på Onsdag där ute.


Blir parkeringsvakt igen.

Eller....kanske jag stannar på Måndag redan...bara för att jag kan liksom. Hmm... jag vet inte. Velig e man.

Ja den som lever får se.


Nu kommer ni inte ha nåt att läsa på lång tid på min blogg. Jag är tillbaka i verkligheten igen Tisdag 12:e.




Nu är det FEEEEEEST !!!


Rock´n Roll.




.


Kommentarer
Postat av: Anouk

haha hääärligt

2012-06-01 @ 13:04:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0