Åsså de där om bilen då




Jaha.. ja det gick väl sådär med anmälan. Jag fick skylla mig själv i princip,(som någon åxå kommenterade här) så det e ingen ide´att anmäla. Även om dom tyckte han burit sig så jävla dumt åt. Men jag retar mig som fan på att det var så jävla uträknat det lurendrejjandet. man kanske skulle utbilda sig till mekaniker?


Men vad e väl en bal på slottet. ?!
Ingen ide´att gråta över spilld mjölk, och faktum kvarstår att det ÄR en  jävligt fin bil.



Sen fick jag ett erbjudande som ska undersökas närmare :-). Malins kille erbjöd sig att fixa min bil !! Han har alla grejor och garage på jobbet osv, så nu hade han varit in på min blogg och kolla i mitt inlägg vad som behövs. Han ÄR väl för underbar, visst !??

För det e ju som så, att om jag nu ska skrota denna, eller kanske få nån som köper den för 2000 kr, så måste jag ju köpa en NY bil för en 5,6000 spänn IGEN ! Så kan jag få den repad för en mindre summa så e det ju STRÅLANDE !




2 B continued.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0