Invägning Nr 3



Idag har jag vägt mig, blev en dag tidigare pga olika omständigheter. Annars vägs vi ju på Fredagar.

Veckan som varit efter invägning Nr 2, då jag stod helt stilla på vågen:
Jag blev förbannad och besviken, och tappade sugen som FAN då jag inte tappat ett enda jävla gram !

...så jag gav upp ! (så jävla labil e jag när det gäller sånt här. Behövs inte mycket) å drack öl och åt tom lite godis i helgen.....jag tänkte att nu skiter jag i detta.
Men så på Söndagen kom inspirationen åter krypande till mig. HELT av sig själv, och jag tackar för det ! Vem  f*n skickade DEN ??!!

På Måndag var jag åter i gängorna. Åt nyttigare och med jämna mellanrum. Mellanmål å sånt.

Å idag, 4 dagar senare har jag tappat ytterligare 1,1 kg !


Så totalt har jag tappat 3 kr på 3 veckor. Precis som jag planerar. Bättre det går sakta.
Sen HAR jag gjort ytterligare en liten förändring, om någon har märkt den redan så skriv gärna ett inlägg här. Om nu denna trenden håller i sig, så ska jag avslöja min förändring för er. Jag måste bara se att det funkar först ;-)


Jösses  alltså, du ser hur positivt jag kan diskuttera idag då. Vänta bara till nsäta dipp. Då e allt bajsigt igen. Hahaha. SÅÅÅN e jag :-)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På Lördag förvandlas Bellas PLace till Collibojsar-saloon ! Men TJOSAN vad kul. Så då blir det på med collibojsar-hatten å bootsen, minsann. Ashäftigt. Återkommer med bildbevis till vecka.

Så cowgirl, Katti blir det, om jag håller mig nog frisk. Är ju en jävla förkylning man dras med åxå. Är det inte det ena, så e det de andra....sa Kärringen som fick näsblod.








Ha re´!




.


Kommentarer
Postat av: Steffi

Grattis! 3 kilo på 3 veckor är ju sketabra!

2012-03-01 @ 12:27:04
Postat av: Zilla

Meeen så kan du ju faktiskt inte skriva...man blir ju nyfiken hihi :)

2012-03-01 @ 12:58:49
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0