-VAA??! Vad hände ?


Ni vet att jag skrev innan om lägenheten jag blev SÅ kär i ?! (går att läsa HÄR). Igår ringde dom från Sydbo och sa :
-Du kan ju ta den lägenheten om du vill..
-Men.. ehhm.. jaHAA?!.. men var det inte flera före mig i kön som du sa innan ?
-Ja men ingen vill ha just den så du kan ta den.


Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Tjoa haddelittan Leeej !!

Ett par bilder på fastigheten då:





Nu ska jag bara låta Lotta se på den ikväll med, så hon får vara med o bestämma. Jag hoppas hon blir lika in love i den som jag, vilket jag tror.
Detta är ju en trea då, vilket medför 900 kr mer i hyra. Men nu har Lotta också inkomst, så hon kommer hjälpa till efter bästa förmåga också.

Nu byter jag upp mig enligt följande:

Jag får 2 meter till Knoddelinas Pappa, vilket innebär att hon kommer bo dörr i dörr med mig varannan vecka. Fatta vad gulligt när jag hör det knacka med en ettårings små händer på dörren, å HON stegar in och på SKÅNSKA säger: -HEEaaEEJJjj Mommo !

Jag får ett KÖK... med FLÄKT...i KROM.

Jag får ett sovrum.....till MIG....med DÖRR.

Jag får en ballkong.......som är STOR.

Jag får fräscha tapeter..och valv till rummet.

Ja, du fattar grejjen !?  Å i så fall kommer det gå undan. Då skriver jag papper i morgon, och säger upp min 2:a, och flyttar in i nya 1 Aug.



Tadaaa !!




.


Kommentarer
Postat av: Anouk

:(

2012-05-24 @ 14:00:38
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0