Blinddate..





Lunch... så jag slänger in några rader. Detta har varit den längsta dagen på evigheter. Tycker annars veckorna rusat fram i några månader..

Känns som jag inte tycker om nånting just nu (igen) ..undrar varför det blir så ? Har du nåt svar ? Har ju inget att blogga om, och så känner jag allt oftare. Kanske e det dags att sluta blogga. Nääää... haha. det vill jag inte. Men e ju så trist att jag inte har saker att skriva varje dag. Sjukt trist att följa en blogg som har inlägg en gång i veckan, eller kanske ÄNNU mer sällan, eller hur ? Jag vet..

Kanske ska dejta !.. eller jo det SKA vi. Bara hitta ett tillfälle. Blinddate,men säger inget mer ännu, han är iaf så snygg att jag blir svimfärdig av att titta på bilderna bara.






Håller tummarna att vår chaffis e frisk till på Lördag då vi drar till Ystad Cruising.

Mitt knä är på bättringsvägen ! Fick ju en jävulsk "benhållare" på återbesöket, klumpig och jag känner mig som Forrest Gump. Run Forrest, run !! Men den har jag bara hemma. Högst 3 veckor till ska jag ha den.


NU kom jag på vad jag ska skriva om.. hahaha. Kommer i nästa inlägg. Värt ett eget faktiskt för det e så sjukt. hahaha




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0