Blir ju ingen skillnad..



I Lördags då. På grisfesten. Exet var där. Jag hade stött på han innan samma dag och då sa han inget. Såg han vid ett flertal tillfällen på festen, då sa han inget. Stod alldeles intill han på festen, då sa han ingenting.

 Och POFF flyyyyger han över dansgolvet och fram till mig, likt en älg som glider över vägen. Snabbt som fan, men ändå i slow motion liksom. Vem bytte batterier i HAN !??

-Hej ! säger jag..
-Nu säger jag upp bekantskapen med dig !! Du kan dra åt helvete !!
-Eh.. jaha ?.. vad e det nuu ?
-Du har (Klicka där --->) bloggat, och jag vet att det handlar om mig, så du kan dra åt helvete !!!!!
-Ja men jag skriver väl vad JAG vill i min egen blogg, och jag har inte skrivit ut några namn.
-Nä, men jag VET att du menar mig, så nu säger jag upp bekantskapen med dig. Dra du åt helveeeteeee !!


Okey. Fine.

Trist, men kommer ju inte märka nån speciell skillnad, för hen har ju slopat vår vänskap för länge sen ju. Hen ringer aldrig mig längre, och jag får inte kontakta hen heller så. vad är skillnaden ?



Å vad har han inne på min blogg att göra om han nu inte vill ha med mig att göra. Jag måste ha en jäääävla spännande blogg. Hahaha





.

Kommentarer
Postat av: Zilla

Likt en älg som glider över vägen. Snabbt som fan, men ändå i slow motion liksom. HAHHAHAHAHAHHAHA :D

2012-05-22 @ 12:20:19
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/
Postat av: Alex

sjukt dålig stil av båda...och framförallt dåligt av honom..ni har trots allt varit vänner läääääääääääänge...så tråkigt när sånt händer.



Morrar..

2012-05-22 @ 15:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0