Annars då ?

 
 
Annars då ?
 
Jo jag håller mitt goda humör uppe :-D
Haffe, min bordkompis säger,-Katti, HUR kan du alltid vara så GLAD !?
Men det e väl inte så svårt, eller ? Jag lever i nuet. Kanske det e svaret. Det som är på fritiden är där när jag är på jobbet. På jobbet e på jobbet liksom.
 
Men överlag så MÅR jag bra. Låg ju pall i 6 veckor. har legat sönder soffan där hemma i princip. Lärt mig alla tv programtablåer utantill. Men det var en tuff tid vill jag lova. Inte skoj nånstans.
 
Nu tar jag tillbaka mer och mer av mitt gamla jag. Jag spelar dragspel och sjunger med bandet. Åsså umgås jag med kidsen, barnbarnet och polarna på helgerna.
Mitt skrivbord är stökigt, och jag e fortfarande singel.
 
Men annars e re bra !
 
Jobb en timma till.
 
Ha re.
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Diana Willman Göransson

Haha härligt inlägg;)

2012-11-09 @ 09:26:49
URL: http://levelup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0