Mitt i prick på seansen !

 
 
 
 
Jo jag var ju på seans.
Det var skithäftigt kan jag säga er. Har ju lovat berätta om den resan så här e den:
 
Vi kom dit och hade 5 platser, EJ namngivna ! (så det gick alltså inte att googla oss i förväg om nu nån tror att hon fuskade till sig information)
 
Vi skrev inte heller ner våra namn någonstans, utan man betalade 200 kr i dörren och drog en lott från en lottring, gick in och satte sig vart man ville. Sen kom hon in då, Jill (känd från "Det okända" bla.
 
 
Så började hon och lyssna på sin "guide". Han, hennes guide på "andra sidan" som hette nåt i stil med "Feng Schuu" hittade folk ute i publiken (vi var ca 120 personer)  som hon gav information till om hur personen på andra sidan såg ut i detalj, form på ansiktet, hade keps på sig, lekte med snuset under läppen.
 
En kille som sökte kontakt hade dött på en väg åt ett speciellt håll som hon pekade ut.,det gick fort när han dog. Plattan i mattan sa hon med..och att han hade haft dragracing som intresse.
 
En "ande" hittade en bekant till mig i publiken. Han frågade min bekanta vad det är för stor brädhög på gården !. hahah. ALLT strämde in på pricken för alla...
Alla utom för en tjej som inte kände igen nånting alls av det som Jill berättade. Hon stackaren satt som ett frågetecken, och Jill blev mer och mer frustrerad av att tjejen inte förstod vem han var som pockade på uppmärksamhet från andra sidan.
Tills en tjej 2 stolar BORT blygt räckte upp sin hand och sa:
-Jag tror du menar mig...
Allt stämde in på DEN tjejen och hon visste exakt vem mannen var. Så Jill hade bara uppfattat fel person.
 
Sen blev det kafferast, och då skulle alla som ville lämna sin lott i en stor skål längst fram på ett bord.
 
Andra delen av kvällen:
 Bestod i att folk fick skriva i sand som var utlagt på en vanlig köksbricka, dra färgsnören från en påse eller så spådde hon i tarotkort.
 
Rätt snabbt ropade jill upp nr 46 !???....
Det e ju JAG !! O_O
 
Hennes assistent kom med sanden till mig, Jill stod kvar där framme. Och jag fick rita precis vad jag ville. Jag ritade ett hus, samma hus som jag alltid ritar i mina samtal på jobbet när jag "klottrar"
 
 
Huset såg ut ungefär så här.
 
Så fort Jill såg min teckning så började hon skratta högt och säger sen:
 
-Oj oj OJJ så mycket skratt och glädje det finns runt dig, du är så himla glad och positiv, fast dock inte alltid. Ibland är du ledsen inuti, fast det inte syns på utsidan..
Du har inte för så länge sedan blivit sårad, så jag tycker du ska stampa ifån mer ! Slå näven i bordet på ett tydligare sätt när du känner att "nu får det vara nog".
Folk utnyttjar din godhet ibland.
Sen fortsätter hon; Å så ser jag en MASSA folk runt om dig. Det är folk precis överallt, och ju mer folk runt dig, desto bättre mår du. Det är som du säger "Kom in, kom hem till mig, bara KOOOM", och det är nästan som ett cafe´hemma hos dig med folk i alla åldrar.
Ditt hem är din borg !
Siffran 3 i din familj..
Ballonger, massor av ballonger. Säger det dig nåt ? Har du firat nån stor händelse nyss ? (min 50-års dag)
Ont i ryggen här nere visst !?.. (hon tar sig i korsryggen på höger sida)
Du sover dåligt om natten, det känner jag. Det har du gjort ett bra tag nu.
DÄR öppnar jag munnen för första gången och berättar att det stämmer, att jag inte kunnat sova i min säng på 4-5 månader nu.
Ja det kan jag förstå, för du är VÄLDIGT mottaglig för energier från andevärlden, så du måste stänga NER när du lägger dig för att sova. För det du ritat som rök som kommer ut från skorstenen här i sanden, ser jag som en antenn. Den är DEN du måste slå av.
Då kan du sova.
 
Det har jag nu gjort, och det hjälper !
Nu kan jag sova i sängen igen.
 
:-D
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0