Tillbaka idag till lassarusket

 
 
 
 
Dom kollade mitt blodtryck, vilket låg på 218/121.
SJUKT högt ! Normalt värde är 120/90 typ. Detta skall kollas upp av läkare idag på Vårdcentralen kl 15:40.
 
Men innan dess ska jag tillBAKA till akuten och göra ett ultraljud i benet, för att utesluta blodpropp. Dom hann inte med det igår utan skickade hem mig efter undersökning av läkare.
Dom hade så mycket akutlarm att dom glömde ta bort "kanylen" dom satte in i armvecket på mig, så den  åkte jag hem med. Hahaha. Märkte det på bussen..Så den fick man minsann själv dra ut ut armen, precis som i filmerna. HAHAHA
 
 
Så nu väntar jag på att dom ska ringa mig från lassarusket och sen blir det in igen. Hoppas dom ringer snart. Vem vill sitta DÄR en Fredag eftermiddag, samtidigt som jag vill att dom ska ringa sent så jag hinner jobba så mycket jag kan.
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0