Inga konstigheter.

 
 
Sen har jag hört att ni e många som undrar hur det ser ut på min kungliga arbetsplats ser ut, att ni bara får se mitt headset. :-P
 
 
Till väääänster om skärmarna har jag följande utsikt. Kaffe, en vattenflaska, papper, kallelse till operationen med info om hur jag ska tvätta mig på morgonen, min blivande tatuering "Spindeln", lite "pepp-lappar" jag fått av Vd, och kollegor, Toy (så säger vi i Norrland), cig och mobil då va´..
 
 
Å till hööööger om skärmarna är "mommohörnan", pennor, och en pokal för "Bästa säljare" som jag fick en gång för länge sen.
 
SÅ !
Har jag stillat er nyfikenhet. Alltså, inga konstigheter :o)
 
 
Nu e re rökpaus.
 
 
Tjingeling
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0