Mc-Danne å jag.

 
 
Nån som följer Robinson nu förresten ?
Jag försöker, men tycker man mest missar dom eftersom det e nästan varje vardag. Dom ringde även till mig från Tv4, men jag tackade Nej, som så många andra fd deltagare dom frågat. Har ju mitt band å tänka på nu, så jag har inte tid med sånt trams. Hahahaha.
 
 

Jag å min Robinsonflaska & Snäckarmbandet jag snidade till på ön.
 
 
 
  Bästa sändningstid är även bästa sändningstid på andra kanaler, och jag har ju gått å kärat ner mig tex i MC-Danne i "Ensam Mamma söker". EN av ungkarlarna som söker kärleken. Å Guuud vad han e fin den karln alltså
 
HÄR kan du se honom live
 
 
Charmigare snubbe får man leta efter :-P.
 
 
 
 
.
.

Kommentarer
Postat av: Zilla

Haha du kanske får starta ett program nästa år "Ensam Katti söker MC knutte" ;) haha

2012-09-03 @ 19:57:55
URL: http://vivaladivah.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0