NEEEJ !

 
 
 
 
Nu  e det tillbaks igen. Samma känsla som en dag förra veckan.Fast då varade det bara en dag, och var försvunnet till dagen efter. Märkligt.
Jag håller på bli sjuk. Hängig och ont i huden. Å ont i skinnet får jag när jag har feber :o( Jag hoppas innerligt att det bara är lurendrejeri nu med, men dessvärre kände jag av detta redan igårkväll. Hmm..
 
Grejen e den att jag ju bara inte FÅR bli sjuk nu. Det är ju Operation på Torsdag ..och jag vill verkligen ha det bortgjort.
 
 
I morse kände jag mig så här:
 
Men så tittade jag på min snygg-granne, Haffe som såg ut så här:
Å då kan man ju inte annat än bli glad, eller hur ?!
 
Men nu e jag så hääär hängig igen:
 
Håll tummarna, folks :-/
 
 
 
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Haffe

Katttiiiiii! Min pärla! Du är världens roligaste prick! Jag är så glad och lyckligt lottad över att få ha en sån fin människa som min bordsgranne:)Du är en glädjespridare. MEN...nästa gång får du ta med en bild när jag faktiskt ser hyffsat bra ut...Ät kladdkakan nu!

2012-09-06 @ 10:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0