Skit i jantelagen !

 
 
 
Gig i Södra Sandby
 
I helgen var det dags för spelning, och det kändes som det var hur länge sen som helst. Det var riktigt skoj att träffa dom galna killarna i bandet igen. Finns nog ingen som har tråkigt i deras sällskap. Historierna haglade som vanligt i pausen mellan planering av 2:a set, ett bloss och vattenintag.
 

hihi, mitt fina dragspel ! Hasse släpper inte det när han väl får fatt i det. Fy fan, helt fel BH ser jag.
 
 
Åsså vi Svenskar, man får ju inte berätta nåt positivt om sig själv, för då heter det att man "skryter" och tror att man ÄR nån, eller hur ?
Men det struntar jag i, för detta vill jag inte glömma så jag skriver ner det här ändå.
Jag fick så mycket BERÖM för min sång, så det liknade ingenting !.. å ni får säga vad ni vill, för jag ska suga på detta läääängeee.
 

Åh, vad du sjunger braa..

Va SNYGG du är..

Vilka HÄRLIGA låtar du sjunger..

Lova att du är med nästa gång ni spelar med ?..

Det 60-tals Medleyt, det gjorde du så BRAA..

Var har du spelat innan ?, nu MÅSTE du stanna i detta bandet..

Nu ska jag åka hem och drömma om dig..

 

 



 


Så himla glad e jag !

 
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Haffe

Hahaha du är såå jäkla skön! Ja men du ÄR ju duktig och snygg !

2012-09-10 @ 13:04:48
Postat av: Anonym

SÅÅÅ roligt. du ska vara så stolt och glad mamma! <3

2012-09-10 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0