Det kostar att ligga på topp !

Mina nya arbetsuppgifter tar kål på mig... (nästan iaf), men det är skojjsigt och ja lär mig massor !

Jag kommer hem från jobbet..äter.. sen somnar jag sittande i soffan. har jag gjort nu 2 dagar på raken. Och sover en sk Powernap i TVÅ timmar ! Helt sinnesjukt.
Igår fick jag iaf fixat disken efter att jag vaknat till... Tack Lotta för att du tog halva ! Och 2 maskiner väldoftande tvätt hänger på tork i rummet.

Men jag är glad för det :o) Dagarna rusar fram och i morgon e det redan Fredag och vi ska ha lite personalfest hemma hos bossen. Med Julklappslek igen, och käk. Jag ska ta det lugnt, för på Lördag kör jag upp till Växjö. Man får vara allert då ifall det är halt å såå.
I Växjö blir det besök hos Mr L samt Lusse-barhäng på Mc-klubb. Det kommer dit ett band som jag hjälpt till att boka in. Dom heter "Black Hats" och är duktigt swwuung i dom !


Bjussar på dagens bild.



Smoke break på jobbet. Visst kan man tro att det är VÅR !? Sikken fin sol vi har idag.



Take care så länge, folks





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0