Gillar inte HTML !


Hääär snurrar det i skallen minsann !

Jag har suttit hela dagen och kodat i ett system på jobbet.
Det känns som jag PRATAR i HTML-koder ! Hahaha

<B>
<FONT COLOR="red">ikväll ska jag</FONT><FONT SIZE="5">större text, och jag längtar tills i morgon för då <FONT FACE="arial"><HR SIZE="4">Hahahaha<FRAMESET ROWS=>Å Bla bla blaaa<B>
<B>





Samtidigt ger jag mig själv en eloge för att jag faktiskt GÖR detta. VEM hade kunnat tro att jag skulle fixa såna här grejer ? Inte jag.. och DEFINITIVT inte mina barn. Hahaha.
När det gäller datateknik e jag helkass, eller.. ja, egentligen när det gäller teknik över huvud taget. Nya telefoner, ja ni vet ju hur jag funkar med dom.. (skäms)
Å snabb kommandon på datorn å sånt.. Nää TVI vale.

Så lite stolt e jag här bakom skrivbordet.

Nu är det 1 timma kvar till kl blir 18 och jag tar helg.


Ha det gött, folks !






.

Kommentarer
Postat av: Zilla

ohhh vilken jobbig bild :O

ha en trevlig helg o hoppas ni får megaskojj imorrn på julfesten...ja får vara med....nästa år! :)

2011-12-02 @ 18:49:04
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0