Alla & jag

Så var det då dags för en kväll på Bellas Place. Är ett tag sedan sist nu. Och med lönen i hand, och roligt sällskap bar det sen iväg.

Men först, lite foton från förfesten. Tack alla inblandade.. det var duktigt kul !


Chaufför Michellin & Lena


Jag & söta K2, från Road Hogs. (jag måste alltid säga söööta om honom, för han ÄR bara så söt) haha


Dotter Lotta så klart.


Tony, också Road Hogs åsså min Leffe som det var såå länge sen jag träffade.


Björn, far till mitt barnbarn, Frida-Lottas kompis, Lotta i fotäljen åsså Leffe som miklar med Spotify.


Craaazy


Head Bang


Finaste :o)


Kommentarer
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

Åh vilka härliga bilder!:D

2011-11-28 @ 11:22:52
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0