i am back !

Ja, nu jäklar e jag tillbaka i blogg världen. Välkommen tebax, Katti...!.... taaack, tack !




Och jag vet inte vart jag ska börja skriva heller. Min gamla blogg havererade ju. Gå för allt i världen INTE in där, om du inte redan gjort det och märkt att hela datan hänger sig. Inte minsta aning om vad som hände.

Nåväl. Jag ska sätta mig ner och göra stolpar och sen komma tebax, för det e en hel del som hänt och som jag har i pipen (as usual?)

Coola Diana, fick som vanligt offra sig och fixa denna nya bloggen efter Mammas ihärdiga tjat.


Tack snälla du !
Hon har förresten ÅXÅ en ny blogg .

Ja nu ger jag mig för en stund. Ut och röka och jobba lite till.
Men varnar för blogg-spruta dom närmaste dagarna !



CIAO


Kommentarer
Postat av: zillis

Ohhh detta gillas............

2011-11-09 @ 15:40:33
Postat av: Anonym

Nice :) Välkommen tillbaka ?? ;)

2011-11-09 @ 16:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0