Mekonomen-tanten gillade mig


Så var man på Mekonomen igen för 3:e gången. Och denna gången SKULLE det vara en vit kontakt.
Tanten i kassan började samtalet med mig med att andas in djuuupt och säga:
-E det du som luktar coccos ??! Guud så gott du doftar ! (kul)

Så nu har jag min 2:a kontakt i handen igen.



Gulliga Lena körde mig och vårt samtalsämne i bilen var *hos host* Bajs... hahaha. Och detta ang det The´som jag dricker (kommer i ett annan inlägg inom kort)



Som tack för att hon körde mig, bjussade jag henne på Lunch på Bellas Place. MUMS !
Det blev fisk, och jag hann smaka en tugga innan jag kom på att jag ju måste fota den med. he he. Kände hur himla smaskigt det var med potatis. Har inte käkat kokt potatis sen Mora brann känns det som ;-)





NU är jag laddad och redo för att dyka ner under huven. Ja, jag fixar det själv denna gången. Jag kollade NOGA hur Simon gjorde sist.

FIXAT !

Men lyckan blev kort, för efter att jag tagit test-turen och ingen olja läckte (Huraaaaaaa), och sen skulle starta bilen på nytt efter ett kort uppehåll... så går fanskapet inte igång !!!

Men nog var det väl ända in i h-vete %¤#%""/=??
Vad e det NU då ?..

Nej men nu finns ingen kräm i batterIET istället !!! Helt slut.. helt tomt.. heeelt plötsligt !

Så nu är jag lik förbenat utan bil.

Blir bara så less :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0