1:a passet




Så ja. Då var första passet avklarat. Å JÖSSES vad detta var kul ! Och mjölksyran infann sig väldigt fort, så detta funkar vill jag lova.

Man rek att köra 15 min första passet iaf, kör man för hårt så lovar jag man inte kan lyfta armarna dan efter.
Nu körde jag 35 min uppdelat på 3 omgångar.. så vi får väl se i morgon.

Tränade Bungypump, 35 minuter
http://www.funbeat.se/

å Funbeat e en jäkla bra app !

Det känns som jag httat ett motionssätt som passar mig :o)



Nu sitter jag hos dottern och ska kolla på Melodifestivalen. Topcats e med ikväl. Lite spännande, då dom varit hos oss på Bellas Place och spelat 2 ggr.


HEJA Top Cats !






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0