Gina Tricot inget för mig

Den här veckan är jag, Micaela och Emma uppe i Lidköping och jobbar. Jag ska utbilda folk på en tjänst som vi än så länge bara har hos oss i Krstd. Å Emma och Miccis ska utbildas på en tidning.
Ovesäntligt egentligen. :-)

Hur som helst så åkte vi upp hit i går, Måndag och vi stannar till Fredag vid 12-snåret innan vi åker hem till Skåneland igen.


Vi slutade kl 17 igår och tjejerna (som typ har stl 38/40) hade tokbråttom, för det finns Gina Tricot här i Lidköping..
-Fort nu, vi har bara 1 timma på oss att hitta den och hinna shoppa !
Jag hakade på så klart. Men jag behövde bara kika genom skyltfönstret för att se att den här butiken är för minisar.. (vilket jag hört Diana nämna innan med)så jag kikade på smycken istället.

Vi hann med en snabbrunda på H&M och Lindex med innan det var dags för käk.


Sen bar det iväg till hotellet. Ja vi ligger ju på hotell hela veckan.. = MINISEMESTER !



Å det är så MYSIGT här ! Precis som hemmiljö. Litet & Pitoreskt... sov som en slagen hjälte strax efter 21 :o)



Tyvärr funkar det inte att ladda upp bilderna härifrån, så jag fixar det till veckan när jag kommit hem.








.

Kommentarer
Postat av: Zilla

Sv: Joo för att dom gör inga sånna ultraljud här i stan,man får ett and thats it liksom så det är malmö som gäller sen har ja hört massa bra om den kliniken, så sådär är de serrö! :)

2012-02-01 @ 13:09:29
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Va??? Gina har ju stora storlekar. Där handlade jag alltid innan. Dom har upp till xxl har jag för mig. Hoppas ni har de trevligt =)

2012-02-01 @ 14:52:20
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0