QX galan och motion i helgen

Har ställt in mig på denna dagen mentalt en längre tid, på gott och ont faktiskt.
Gott för att jag kommer att se resultat och kommer må bättre. Ont för att jag ätit mer än vanligt av allt och inget bara för att jag VET att denna dagen ska jag börja.. så nu passar jag på att äta medans jag får.

Att man bara TÄNKER så ??? Man e ju helt galen.





Men idag ställde jag mig på vågen hos chefen, tillsammans med 3 kollegor.

Jag väger ......ett... antal... kilon... hahahaha

Men i eftermiddag/kväll hämtar jag äntligen mina stavar, som jag skrivit om tidigare.
Ja dessa stavar sen. Det var ju en historia för sig. Jag vann dom på Tradera, och dom skickades från Örebro.
Men har varit på vift i mer än 1 vecka. Tydligen åket genom halva Sverige innan dom hittade någotsånär rätt och landade i Sölvesborg.

Så har dom öppet Må-Fr fram till 16 bara. Så jag kan ju aldrig hämta ut dom, då jag ju jobbar till 16.20 varje dag  :o(
Så jag ringer dit och frågar hur vi kan lösa det, och den underbara kvinnan som jag pratar med säger:

-Vet du VAD !? ... jag BOR i Bromölla. Jag tar med dina stavar hem så kan du hämta dom hos mig !

Det finns änglar !!

Nu e det alltså kniven på strupen som gäller. Jag är fett motiverad.
Ikväll blire´då invigning av stavarna, och QX galan på tv.




I´m HAPPY !




Take care, folks.





.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0