Bungy Pump




Hittade mina stavar som jag velat ha så länge men känt mig för snål till. Tradera is da shit !

1 par BungyPump fanns där, och jag lade ett bud. Å herre jäklar - jag VANN dom ! 720 kr. Annars kostar dom 1000 kr som nya. Dessa var använda 5 ggr bara.

Guuud vad jag ska "studsa" på nu. Detta är motiveringen för mig. Det blev ett par med 4 kilos motstånd, jag tror det kommer att räcka långt.



Bilden visar att man tränar hela överkroppen på detta viset:



Å detta passar mig utmärkt. Det är ju exakt där jag vill ha bort fettokilona. För jag har varken röv eller tjocka lår.

Så... då ska vi see....








.


Kommentarer
Postat av: zillen

Häftigt...kul när man verkligen har motivationen med blir säkert skitbra! :)

2012-01-30 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0