Löftet varade...till kl 12.

Gott Nytt år allihoooopa !

Både Jul & Nyårsafton var lugn och fridfull. Lyckad Middag på Julafton, som ni läste om innan.

Båda barnen var på annat håll Nyårsafton, så jag och en kompis travade iväg till en bekant vid 19 snåret, bara för att åter vara hemma igen runt 22 tiden.
Vi glodde på Tv en timma, sen gick han hem...och jag gick o la mig.
Jag sov innan tolv-slaget ! hahaha.. vaknade av at Katterna sprang i luften när raketerna yrde utanför sovrumsfönstret..så HAPPY NEW YEAR, folks.

:o)

Så igår tänkte jag, på min promenad till solariet..
-Nu jääklar ska det bli ändring på kost och motion. (har ju kommit från det HELT)

..............
.....................................Funkade tills det blev Lunch på jobbet. Mao kl 12.00...

B.A.J.S !!!

Men what a fuck alltså. Det kommer när motivationen e på plats igen. Jag ville... men inte tillräckligt.


Det kommer när jag fått min Personlige tränare i present. Man skulle kanske haft en PT känns det som. Gärna en snygg en med. hehe. En som kommer å väcker mig 05.00 på morgonen för dagens första träningspass. Hade velat åka iväg på ett sånt där läger ni vet. Som på Tv..


Well well..





















.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0