Sen ringde han IGEN !

 
 
Sen när jag var på väg till tåget efter jobbet igår, så ringer gubben IGEN !
 
-Du, nuuu e jag på väg till Bussgods, men jag MÅSTE bara höra med dig om du kanske vill ha ett ANNAT dragspel ? Du får det för samma pris och då kan jag bjuda på frakten med. Det är ett "Carina".
-Nej jag vill ha mitt dragspel som jag har beställt !! Varför håller du på och svamlar fram och tillbaka hela tiden ?!! Det har varit tjorv sen dag 1 med detta dragspelet. Varför fick jag inte det jag blev lovat första dagen tex ?
-Nej men det sålde ju min kollega på utställningen..
-Ja, och varför hamnar MITT dragspel på en utställning för ??!
-....................
 
-Nu börjar mitt tålamod att tryta här. I morgon (läs idag) ringer du mig med ett kollinummer, och jag ska fan inte betala nån jävla frakt, bara så du vet ! . Ringer du inte i morgon så skiter jag i alltihopa. Då vill jag inte göra affär med dig längre, sa jag.
 
Alltså, vad HAR han för problem den mannen egentligen ?????
 
 
:o(
 
 
 
 
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0